فروم ها يا انجمن هاي اينترنتي آنلاين از مفيد ترين و پيشرفته ترين كاربردهاي اينترنت هستند كه امروزه در موضوعات مختلفي در سراسر وب به چشم مي خورد. كاربران اينترنت در يك انجمن اينترنتي با موضوع مشخص تمامي مسائل و موارد پيرامون آن موضوع را مورد بحث و تبادل نظر قرار مي دهند. امروزه تعداد فراواني از اين انجمن ها در موضوعاتي همچون كامپيوتر و اينترنت، الكترونيك و برق، موسيقي و نمايش و برخي موضوعات ديگر به زبان فارسي وجود دارد كه البته يكي از دلايل آن مي تواند فراواني مخاطب اين مباحث و طيف وسيع اطلاعات موجود در اين رابطه باشد.
 
http://www.afrotechmods.com/forums.gif
اگر چه در موضوعات تخصصي كه مخاطب آن نسبت به كامپيوتر و الكترونيك كمتر است در سراسر وب انجمن هاي متفاوتي با زبان هاي مختلف وجود دارد اما به دلايل فراوان تشكيل اين انجمن ها در كشور ما و به زبان فارسي تا كنون خيلي چشم گير نبوده است.خصوصا در زمينه رشته تاسيسات و خصوصا در موضوع تبريد مي توان گفت هيچ گونه اطلاعات برخط وجود نداشته است. از طرفي راه اندازي يك فروم تخصصي بدون پشتوانه علمي و استفاده از اساتيد فن كاري بيهوده به نظر مي رسد چون همواره ممكن است سوالاتي مطرح باشد كه بي جواب بماند.‌ آدرس نسخه آزمايشي اين فروم در زير آمده است... ادامه مطلب را بخوانيد.
مركز دانش صنعت تاسيسات ايران در راستاي اهداف بلند علمي آموزشي خود در صنعت تاسيسات براي اولين بار در ايران اقدام به راه اندازي آزمايشي فروم تخصصي تبريد نموده است وبه عنوان پشتيبان فني از استاد برجسته ايدر اين زمينه استفاده نموده است. مهندس زاره انجرقلي عضو انجمن تعميركاران برودت انگلستان، انجمنتبريد انگلستان، انجمن اشري امريكا و مديرعامل شركت مهندسي تبادل كار به عنوان اولين استاد همكار در اين زمينه در اين فروم تخصصي به ارائه اطلاعات مي پردازد.
شما نيز مي توانيد سوالات تخصصي خود را در زمينه تبريد هر چه كه باشد در تالارهاي متنوع و تقريبا كامل اين فروم مطرح نماييد تا توسط يكي از اعضا يا اساتيد عضو فروم پاسخ داده شود. اميدواريم به زودي اين فروم به آن چيزي كه مد نظر احداث كنندگان بوده است نزديك شود.

www.refrigeration.hvaccenter.ir

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 21 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت